На основание чл. 6, т. 3 от Закона за туризма, заместник министър-председател по икономическата и демографската политика и министър на туризма утвърждава Годишна програма за национална туристическа реклама.
Годишната програма за национална туристическа реклама за 2021 г. има следните мисия и визия:
Утвърждаване на доверието и налагане на положителен имидж на България като безопасна, сигурна и предпочитана туристическа дестинация, предлагаща устойчив, разнообразен и висококачествен туристически продукт през четирите сезона на годината. Насърчаване на вътрешния туризъм и входящия туристопоток от съседните и генериращи пазари.
Развитие и задълбочаване на сътрудничеството с българския туристически бизнес, браншовите асоциации и организации, общински администрации, медии и други ангажирани със сектора страни
Реализиране на промоционални кампании и позициониране на специализирани видове туризъм, които могат да се практикуват през четирите сезона на годината
Връзки
[1] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2020-12/godishna_programa_za_nacionalna_turisticheska_reklama_2021.pdf
[2] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2021-07/4-pril_kalendar_bg_travel_brochure_plan2021_210h297_01.07.2021.pdf
[3] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2021-07/5-pril_izlojeniya_bg_brochure_plan2021_210h297-_27.07.2021_0.pdf