Министерство на туризма
Published on Министерство на туризма (https://www.tourism.government.bg)

Начало > Министър Ангелкова инициира проверка на заведение, начислило такса „желание на клиента“

Министър Ангелкова инициира проверка на заведение, начислило такса „желание на клиента“

21 август 2017
[1]

Министърът на туризма Николина Ангелкова  разпореди на служителите във ведомството да направят проверка за категоризацията на заведение, начислило такса „желание на клиента“, разпространен в медийното пространство. Случаят стана известен с това, че в ресторант-механа „Кранево“ в с. Кранево са начислени допълнителни 2 лева в сметката на клиент, пожелал лека промяна в един от продуктите в избрано ястие. Ведомството е сигнализирало и Комисията за защита на потребителите с молба да направи инспекция на заведението.  

В правомощията на министерството на туризма е да провери механата дали отговаря на определената категоризация, за което ще следи при инспекциите. В момента  в Националния туристически регистър заведението фигурира като заведение за хранене и развлечение с две звезди., категоризирано от кмета на община Кранево. Там то е регистрирано като „специализиран ресторант с национална кухня механа „Кранево“, в с. Кранево, общ. Балчик, с лице извършващо дейност МЕГА ФОРС ЕООД“.

След приключване на проверката за резултатите заинтересованите страни ще бъдат информирани.


Source URL:https://www.tourism.government.bg/bg/kategorii/novini/ministur-angelkova-iniciira-proverka-na-zavedenie-nachislilo-taksa-zhelanie-na

Връзки
[1] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/gerb_mt.jpg